LILO

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Pondělí Leden 20 08:02:48 CET 1997

On Sun, 19 Jan 1997, Leos Bitto wrote:

> Me to delalo taky. Pomohlo mi do /etc/lilo.conf pripsat parametr linear
> (jako slovo na samotny radek).
>
>                                                          Leos Bitto
>                                                   <bitto na kolej.mff.cuni.cz>

Tak to nepomohlo :-(

Daco sa tu medzicasom pisalo o probleme s lilom, existuje nejaka funkcna
verzia pre Rh 4.0 ? Pripadne existuju este nejake ine programy pre spravu
loadovania kernelu ? (ak je na disku len linux a nic ine)

					thx, mathew

P.S. uz ma to nebavi mat to pustene z diskety... :-(

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...