LILO

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 20 09:41:41 CET 1997

On Mon, 20 Jan 1997, Matus Hrusovsky wrote:

> Tak to nepomohlo :-(
>
> Daco sa tu medzicasom pisalo o probleme s lilom, existuje nejaka funkcna
> verzia pre Rh 4.0 ? Pripadne existuju este nejake ine programy pre spravu
> loadovania kernelu ? (ak je na disku len linux a nic ine)
>
> 					thx, mathew
>
> P.S. uz ma to nebavi mat to pustene z diskety... :-(

Ted jsem si teprve vsiml ze pisete ze se to stalo az pridani dalsiho
kernelu. Mozna se jedna o zname omezeni BIOSu pro praci s disky > 504 MB.
Podivejte se do souboru README od lila, odstavec BIOS restrictions.

Jinak co se verze tyce, tak ja pouzivam verzi 19 (AFAIK posledni) a pote
co jsem pridal ten parametr linear tak funguje bez problemu.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>