Utoky na phf (was: Re: Zahada WWW serveru)

Martin Simek simekm na kiv.zcu.cz
Pondělí Leden 20 10:35:47 CET 1997

> V posledni dobe se zrejme casto objevuji utoky na phf - kamarad mi posilal
> neco podobneho, z logu uplne noveho serveru, nikde neregistrovaneho atd.
> - asi tri pokusy o phf z ruznych adres..
> Pokud mate ve vasem cgi-bin soubor phf, urychlene ho smazte, protoze ho
> urcite nepotrebuje a je v nem bohuzel rada bezpecnostnich der, ktere
> umozni pristup pod id uzivatele, pod kterym bezi httpd.

> A k cemu vlastne phf je??? Ja ho v cgi-bin nemam a nemel jsem.

phf je v distribuci NCSA WWW serveru a ma to vytisknout ukazkovy priklad telefonniho
seznamu :-)

 Martin Simek
 Katedra informatiky a vypocetni techniky
 Zapadoceska univerzita Plzen

 tel.: +42 +19 2171 / 539
 mail: simekm na kiv.zcu.cz
 www : http://home.zcu.cz/~simekm