Lisproc SIGSEGV

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 20 16:19:37 CET 1997

Hello, world!

> instaloval jsem Lisproc 6.0. Vzal jsem zdrojaky a patche z CD Sarah
> (akorat jsem zmenil home pro serverd), prelozil a rozebehl. Ovsem
> po nekolika malo mailech mi klekne 'list' na SIGSEGV. Uz jsem to zkousel
> kompilovat znova s vypnutou optimalizaci (co kdyby), ale opakuje se to.
> Kdyz klekne, tak uz nejde spustit, dokud nevymazu maily ve fronte
> listprocu. Potom se nahodi.
>
> Nevite cim to je?

   Dobre si pamatuji, ze jsem s listprocem mel spoustu podobnych problemu.
Nakonec jsem jej docela mohutne prepatchoval -- patch je k dispozici
na ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/listproc.patch (pozor, je
to _reverzni_ patch, aplikujte pres patch -R)...

							Martin