locales

Vladimir Michl michlv na alpha.inf.upol.cz
Pondělí Leden 20 15:23:46 CET 1997

On Wed, 8 Jan 1997, Sauer David wrote:

> Dobry den,
>  nedavno se v konferenci objevila zprava o  potrebe lokazacnich
> souboru. Dovoluji si doporucit
>
>             http://cs.felk.cvut.cz/~xsauer/locales.htmlx
>
> To co tam je beta verze, jak by jednou mohla vypadat cast cs-tools.
> Pokud Vam neco nebude fungovat, obratte se najlepe pres e-mail na:
> xsauer na hwlab.felk.cvut.cz.

  Po stahnuti Vasi lokalizace se mi ji vubec nepodarilo prelozit (vytvorit
soubory LC_*). Doma jsem mel sadu lokalizaci WG15-collection, kde
ceska lokalizace chybela. Tak jsem ji tam dodelal. Preklad ted probiha
pouze s jednou chybou, oznaceni ceske meny neni nejaka ISO. Razeni jsem
zvolil jine nez Vy. Myslim si ze by melo byt blize ceskemu razeni. Take
jsem tam zakomponaval pismeno CH. Bohuzel to nefunguje. Lokalizaci jsem
vytvarel na zaklade tech ostatnich v baliku hlavne LC_COLLATION, takze
tam mohou byt chyby (popis formatu definicnich souboru nemam). Cely balik
najdete jako

	http://www..inf.upol.cz/~michlv/ftp/WG15-collection.tgz

Neprelozene zpravy v katalogu libc jsem se pokusil prelozit (ty kterym
jsem rozumel), ale jeste tam par anglickych zbylo. Katalog najdete
jako

	http://www.inf.upol.cz/~michlv/ftp/libccat.tgz

					Vladimir Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *