locales

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Středa Leden 22 15:34:38 CET 1997

Vladimir Michl napsal:
:
:   Po stahnuti Vasi lokalizace se mi ji vubec nepodarilo prelozit (vytvorit
: soubory LC_*). Doma jsem mel sadu lokalizaci WG15-collection, kde
: ceska lokalizace chybela. Tak jsem ji tam dodelal. Preklad ted probiha
: pouze s jednou chybou, oznaceni ceske meny neni nejaka ISO. Razeni jsem
: zvolil jine nez Vy. Myslim si ze by melo byt blize ceskemu razeni. Take
: jsem tam zakomponaval pismeno CH. Bohuzel to nefunguje. Lokalizaci jsem
: vytvarel na zaklade tech ostatnich v baliku hlavne LC_COLLATION, takze
: tam mohou byt chyby (popis formatu definicnich souboru nemam). Cely balik
: najdete jako
:
: 	http://www..inf.upol.cz/~michlv/ftp/WG15-collection.tgz
:
:
: Neprelozene zpravy v katalogu libc jsem se pokusil prelozit (ty kterym
: jsem rozumel), ale jeste tam par anglickych zbylo. Katalog najdete
: jako
:
: 	http://www.inf.upol.cz/~michlv/ftp/libccat.tgz
:
	Podarilo se nekomu v teto konferenci zminovana URL stahnout?
Me tar (vlastne gzip) hlasi tohle:

	gzip: stdin: invalid compressed data--format violated

	Jsou ta data na WWW serveru v poradku?

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]