LILO

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Pondělí Leden 20 16:15:51 CET 1997

	Hi !

Je sice pekne co mi tu popisujete, to je mi vsetko jasne (aspon v
podstate), ale unika to mojmu problemu, ze to lilo chodilo v pohode a
teraz nechodi - potrebujem poradit asi presne co treba spravit, to ze sa
mohlo presunut boot.b mi teda moc nehovori - potrebujem ako ho znovu
dostat tam kde ma byt :-(
Partition, na ktorej to je ma 1023 cylindrov. Disk je Quantum Fireball
3,2GB... Je na nom len linux RH 4.0.

	cakam na pomoc (rychlu)      mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...