LILO

Pondělí Leden 20 17:03:07 CET 1997

On Mon, 20 Jan 1997, Matus Hrusovsky wrote:

> Partition, na ktorej to je ma 1023 cylindrov. Disk je Quantum Fireball
To je nutna, nikoli postacujici podminka. Nutne je, aby cela partisna se
vesla do prvni 1023 (nebo tak nejak) cylindru na disku. Pokud tomu tak
neni, pak je reseni umistit /boot/map do jine partisny, kterazto tuto
podminku splnuje (muze byt i M$ DOSova).

Jeste jedna poznamka

On Mon, 20 Jan 1997, Petr Her~man wrote:

> moc fragmentovany. Muzu tomu rozumet tak, ze se nejake soubory
> "tu a tam, obcas, samy" presunou na disku jinam, aby se uvolnila
> nejaka spojita oblast a snizila se defragmentace? Tim by se do dalo
> vysvetlit. Anebo jak jinak funguje ten system, ktery udrzuje tu nizkou
> fragmentaci, smim-li se zeptat?
Proste je to tak, ze pokud je ten soubor vytvaren znovu od nuly (creat()
apod), tak ho ext2 s velkou pravdepodobnosti umisti nekam uplne jinam
nez kde byl predtim (a to tak, kde se NYNI domniva, ze bude dostatecne
velky zivotni prostor, cili bude mozno alokovat dostatecne velky
souvisly kus).
Mimochodem, je to bezvadna vec, protoze jsem diky tomu uz nejmene jednou
zachranil omylem prepsany soubor! :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)