LILO

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Pondělí Leden 20 18:45:20 CET 1997

	Hi !

Ludia mam vas rad :-) ale uz ma to vytaca... kazdy si tu daco k tomu
spomenie dost od veci a ziadne radikalne riesenie som tu este nenasiel,
fakt mi to nejde a neviem co stym lilo-m ako ho rozchodit, tak keby mi tu
niekto mohol popisat navod ako pre 'blbeho' ako to dat do poriadku,
pretoze som uz poskusal vselico a zatial bezvysledne - cize stale boot ide
z diskety. To ze lilo ma nejake obmedzenia je asi v mojom pripade blbost,
teda aspon si myslim, pretoze to cca 3 mesiace chodilo v pohode...
a teraz to spadlo a potrebujem to dat dokopy...

	tak este raz cakam odpoved k veci PLEASE !!! HELP !!!

				s pozdravom mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...