LILO

Robert Drotar rdro1314 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Leden 21 01:53:46 CET 1997

Matus Hrusovsky wrote:

>         Hi !
>
> Ludia mam vas rad :-) ale uz ma to vytaca... kazdy si tu daco k tomu
> spomenie dost od veci a ziadne radikalne riesenie som tu este nenasiel,
> fakt mi to nejde a neviem co stym lilo-m ako ho rozchodit, tak keby mi tu
> niekto mohol popisat navod ako pre 'blbeho' ako to dat do poriadku,
> pretoze som uz poskusal vselico a zatial bezvysledne - cize stale boot ide
> z diskety. To ze lilo ma nejake obmedzenia je asi v mojom pripade blbost,
> teda aspon si myslim, pretoze to cca 3 mesiace chodilo v pohode...

  To ze to chodilo 3 mesiace nic neznamena, lebo to asi bolo v dolnej
casti.
Hmm napada ma jedno riesenie. Neviem kde mas swap-partition. Ak ju mas
dole, tak
si vyhral. Staci ak si vies prerobit partition table tak, ze tu swap
rozdelis na
dve mensie. V prvej nechas trebars swap a v druhej si urobis boot. Tam
nakopirujes
to nove jadro a mohlo by to zabrat.

  U nas sme tymto problemom predisli hned na zaciatku. Mame jednoducho
malinku (20MB)
partition na bootovanie.

> a teraz to spadlo a potrebujem to dat dokopy...
>
>         tak este raz cakam odpoved k veci PLEASE !!! HELP !!!
>
>                                 s pozdravom mathew

 Bez pozdravu
      WhiteAngel
--
 .---------------.-  Department of Computer Science |
 | Robert Drotar |   Charles University Prague __.-'
   email: mailto:Robert.Drotar na kamila.kolej.mff.cuni.cz
     www: http://ss1000.ms.mff.cuni.cz/~rdro1314
   voice: ++42-2-85 56 152 ext. 732