LILO

Jan Pazdziora adelton na aisa.fi.muni.cz
Úterý Leden 21 10:31:33 CET 1997

> 	Hi !
>
> Ludia mam vas rad :-) ale uz ma to vytaca... kazdy si tu daco k tomu

		Klidek.

> spomenie dost od veci a ziadne radikalne riesenie som tu este nenasiel,
> fakt mi to nejde a neviem co stym lilo-m ako ho rozchodit, tak keby mi tu
> niekto mohol popisat navod ako pre 'blbeho' ako to dat do poriadku,
> pretoze som uz poskusal vselico a zatial bezvysledne - cize stale boot ide
> z diskety. To ze lilo ma nejake obmedzenia je asi v mojom pripade blbost,
> teda aspon si myslim, pretoze to cca 3 mesiace chodilo v pohode...
> a teraz to spadlo a potrebujem to dat dokopy...

Takze. Vy potrebujete dostat neco do dolni casti disku. A v te dolni
casti disku neni misto, protoze jinak by to tam lilo uz davno dalo.
Takze bude dobre tam to misto udelat. Jedna moznost je vsechno
zabackupovat a zacit uplne znova, ale to se Vam asi nebude chtit.
Takze druha moznost, kterou bych videl, je proste vybrat nejaky velky
kus dat, o kterem se domnivate, ze je v dolni casti, presunout (tarem)
na jine misto, a starou kopii smazat. A pak, driv nez si toho system
vsimne, pustit lilo.

Uvidime.

                   I can take or leave it if I please