LILO

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Úterý Leden 21 10:30:31 CET 1997

On Mon, 20 Jan 1997, Matus Hrusovsky wrote:

> 	Hi !
>
> Je sice pekne co mi tu popisujete, to je mi vsetko jasne (aspon v
> podstate), ale unika to mojmu problemu, ze to lilo chodilo v pohode a
> teraz nechodi - potrebujem poradit asi presne co treba spravit, to ze sa
> mohlo presunut boot.b mi teda moc nehovori - potrebujem ako ho znovu
> dostat tam kde ma byt :-(
> Partition, na ktorej to je ma 1023 cylindrov. Disk je Quantum Fireball
> 3,2GB... Je na nom len linux RH 4.0.
>
> 	cakam na pomoc (rychlu)      mathew

Neodkomentoval jsi nahodou radku kde je napsano
compact  /nebo neco takovyho, nemam tu linux tak si nejsem jiste, ale mel
by u toho bejt komentar o tom, ze to zrychli bootovani./

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |