Lyx, Tex, ghostview a ceske fonty...?

Myslik Vladimir student 4_96_97 k336 xmyslik na sun.felk.cvut.cz
Úterý Leden 21 13:05:49 CET 1997

Cest praci ve spolek,

chci se zeptat nekoho kdo zkousel rozchodit cestinu s kombinaci programu
LyX->LaTeX->dvi->ps->ghostview->tiskarna
problem je v tom, ze kdyz neco napisu v LyXu cesky, tak kdyz to pak
prohlizim v xdvi ci gs tak to ma anglicke fonty s ceskymi nabodenicky. Na
tiskarnu pres ghostview to take tiskne stejne. Odstrani se tento problem
nainstalovanim nejakych primo ceskych fontu do TeXu? V LyXu mi jde
nastavit kodovani dokumentu jen 8859-1 ackoli se to tvari ze to pise cesky.

Dalsi: kdyz chci vytisknout www stranku z netscapu s cestinou, jak to mam
udelat, aby mi to netisklo kraviny? Vypada to ze netscape to vyexportuje
do postscriptu , ale ceska pismenka tam asi nejsou definovana (v fontu
pouzivanem ghostscriptem). Bude ten gs delat problemy i pro dokumenty
prekladane z dvi do ps pomoci dvips ?

Mam vzdat cestinu v linuxu a psat skolni referaty v nejake m$ sracce nebo
lze vsechny ty prvky retezce prinutit aby si rozumely?

	Predem Dik, sorry ze dotaz neni pouze linux-specific

				Lada

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/