Lyx, Tex, ghostview a ceske fonty...?

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Úterý Leden 21 13:09:54 CET 1997

On Tue, 21 Jan 1997, Myslik Vladimir student 4_96_97 k336 wrote:

> Cest praci ve spolek,
>
> chci se zeptat nekoho kdo zkousel rozchodit cestinu s kombinaci programu
> LyX->LaTeX->dvi->ps->ghostview->tiskarna
> problem je v tom, ze kdyz neco napisu v LyXu cesky, tak kdyz to pak
> prohlizim v xdvi ci gs tak to ma anglicke fonty s ceskymi nabodenicky. Na
> tiskarnu pres ghostview to take tiskne stejne. Odstrani se tento problem
> nainstalovanim nejakych primo ceskych fontu do TeXu? V LyXu mi jde
> nastavit kodovani dokumentu jen 8859-1 ackoli se to tvari ze to pise cesky.

Mne to chodi O.K., mam maistalovany cesky fonty pro TeX.

> Dalsi: kdyz chci vytisknout www stranku z netscapu s cestinou, jak to mam
> udelat, aby mi to netisklo kraviny? Vypada to ze netscape to vyexportuje
> do postscriptu , ale ceska pismenka tam asi nejsou definovana (v fontu
> pouzivanem ghostscriptem). Bude ten gs delat problemy i pro dokumenty
> prekladane z dvi do ps pomoci dvips ?
>
> Mam vzdat cestinu v linuxu a psat skolni referaty v nejake m$ sracce nebo
> lze vsechny ty prvky retezce prinutit aby si rozumely?
>
> 	Predem Dik, sorry ze dotaz neni pouze linux-specific
>
> 				Lada

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |