Listproc

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Čtvrtek Leden 23 17:36:17 CET 1997

Zdravim vsechny!

Asi uz tyden se trapim s listprocem. Stahl jsem verzi 6.0c a k ni diff
pro linux. Ackoliv bylo u diffu napsano, ze se jedna o patch na 6.0c,
tak u src/Makefile se to nepodarilo opatchovat. To je takovy neporadek v
tech verzich? Stale se mi nedari listproc uchodit. Zdrojaky z CD Sarah
jsem zkousel take, opatchovat se to dalo dobre, ale potom to padalo na
SIGSEGV. Nerikejte mi, ze nikdo neprovozuje lisproc na Linuxu a ze se to
neda najit v rozumne forme.

Mimochodem, listproc je mozna dobry program (kdyz bezi), ale zpusob jeho
prekladu (zdrojaky, binarky ve stejnem adresari, preklada se na miste na
kterem se bude provozovat) mi pripada nejhloupejsi jaky jsem u programu
videl.

				S pozdravem
						Ivan