Listproc

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Čtvrtek Leden 23 19:17:23 CET 1997

On Thu, 23 Jan 1997, Simonik Ivan wrote:

> Zdravim vsechny!
>
> Asi uz tyden se trapim s listprocem. Stahl jsem verzi 6.0c a k ni diff
         ^^^^^
Ja mozna jeste dele :(

> pro linux. Ackoliv bylo u diffu napsano, ze se jedna o patch na 6.0c,
> tak u src/Makefile se to nepodarilo opatchovat. To je takovy neporadek v
> tech verzich? Stale se mi nedari listproc uchodit. Zdrojaky z CD Sarah
> jsem zkousel take, opatchovat se to dalo dobre, ale potom to padalo na
> SIGSEGV. Nerikejte mi, ze nikdo neprovozuje lisproc na Linuxu a ze se to
> neda najit v rozumne forme.

Ja uz jsem se dostal trochu dale, na SIGSEGV to nepada, za to ale vubec
nedistribuje postu prihlasenym uzivatelum. Jenom mi to komunikuje pres
listproc@ ale konference nechodi. Mozna mam chybu v konfiguraci, ale uz jsem
snad vyzkousel vsechny moznosti.

R.V.

> Mimochodem, listproc je mozna dobry program (kdyz bezi), ale zpusob jeho
> prekladu (zdrojaky, binarky ve stejnem adresari, preklada se na miste na
> kterem se bude provozovat) mi pripada nejhloupejsi jaky jsem u programu
> videl.
>

> 				S pozdravem
> 						Ivan

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |