core dumped...

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Leden 23 19:11:02 CET 1997

> Hi all!
> Jsem jednim ze stastnych vlastniku SARAH Linuxu a potykam se s takovym
> pomerne neprijemnym problemem. Zkompiloval jsem si vlastni jadro (2.0.20 z
> distribuce) a kazdou chvili (hlavne pri praci v X) dostavam hlasku
> Segmentation fault - core dumped. V domovskem adresari se mi potom objevi
> zhruba 3MB soubor core. Co znamena ta hlaska, co je to ten soubor core a
> jak tomu vsemu zabranit?

Hlaska znamena, ze program pristupoval do pameti, ktera mu nepatri.
Kernel na to prijde, posle mu signal SEGV a "ukonci ho s ulozenim obrazu
pameti", coz je dany soubor core. Ten se da vyuzit pri psani a ladeni
programu, ale pokud to zpusobuje nejaky "hotovy" program, tak je nekde
chyba. Asi by bylo dobre zjistit, ktery program to ma na sedomi a pak se
uvidi...

Michal Ludvig