Segmentation fault (was: Re: core dumped...)

Petr Barta orinc na czech.net
Pátek Leden 24 08:36:47 CET 1997

> Kernel na to prijde, posle mu signal SEGV a "ukonci ho s ulozenim obrazu
> pameti", coz je dany soubor core. Ten se da vyuzit pri psani a ladeni
> programu, ale pokud to zpusobuje nejaky "hotovy" program, tak je nekde
> chyba. Asi by bylo dobre zjistit, ktery program to ma na sedomi a pak se
> uvidi...

	S timhle mam taky mensi problem - mne osobne tuhle chybu
(Segmentation fault) system dava, kdyz se pokusim pustit mc. Ovsem pouze
mne jako jednomu z mnoha uzivatelu. Kdyz se priloguje jiny uzivatel, muze
pracovat bez problemu. Core to ale neuklada. Vedel by nekdo, co s tim?
	Mam staricky Slackware, jadro 1.2.13, mc-2.neco.

				Petr Barta