Listproc

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Pátek Leden 24 10:29:07 CET 1997

> Ja uz jsem se dostal trochu dale, na SIGSEGV to nepada, za to ale vubec
> nedistribuje postu prihlasenym uzivatelum. Jenom mi to komunikuje pres
> listproc@ ale konference nechodi. Mozna mam chybu v konfiguraci, ale uz jsem
> snad vyzkousel vsechny moznosti.

Znam, znam. Pokud se vezme distribuce a patch z CD Sarah, tak to
distribuuje ale po druhem dopisu spadne 'list' na SIGSEGV.

Pokud se vezme ta stejna distribuce (6.0c) a patchne se pomoci diff
souboru, ktery lezi na primarnim serveru pro listproc, tak to nechce
rozesilat maily (s hlasenim catmailu, ze tam neni zavedena zadna
konference).

Ivan Simonik, Technical support
INEC s.r.o.                           PHONE: +42-5-45222828 kl.251
Internet centrum Brno                 FAX  : +42-5-45223732
Dusikova 3                            E-MAIL: Ivan.Simonik na brno.inec.cz
638 00 BRNO
Czech Republic