Segmentation fault (was: Re: core dumped...)

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Pátek Leden 24 15:52:48 CET 1997

On Fri, 24 Jan 1997, Pavel Machek wrote:
> : mne jako jednomu z mnoha uzivatelu. Kdyz se priloguje jiny uzivatel, muze
> : pracovat bez problemu. Core to ale neuklada. Vedel by nekdo, co s tim?
> : 	Mam staricky Slackware, jadro 1.2.13, mc-2.neco.
>
> Zkus se podivat v cem se lisis od jinych uzivatelu. Skus pustit gdb na
> midnighta a zjistit kde pada.

Tohle se mi obcas stane. Staci vzdy smazat ~/.mc.ini a zase beha jak ma.
To, ze program spadne a nezanecha po sobe core souvisi s v tehle
konferenci mnohokrat diskutovanym parametrem bashe ulimit -c (viz. man).

				S pozdravem Ivan