Segmentation fault (was: Re: core dumped...)

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 24 14:34:50 CET 1997

Petr Barta (orinc na czech.net) wrote:
: > Kernel na to prijde, posle mu signal SEGV a "ukonci ho s ulozenim obrazu
: > pameti", coz je dany soubor core. Ten se da vyuzit pri psani a ladeni
: > programu, ale pokud to zpusobuje nejaky "hotovy" program, tak je nekde
: > chyba. Asi by bylo dobre zjistit, ktery program to ma na sedomi a pak se
: > uvidi...
:
: 	S timhle mam taky mensi problem - mne osobne tuhle chybu
: (Segmentation fault) system dava, kdyz se pokusim pustit mc. Ovsem pouze
: mne jako jednomu z mnoha uzivatelu. Kdyz se priloguje jiny uzivatel, muze
: pracovat bez problemu. Core to ale neuklada. Vedel by nekdo, co s tim?
: 	Mam staricky Slackware, jadro 1.2.13, mc-2.neco.

Zkus se podivat v cem se lisis od jinych uzivatelu. Skus pustit gdb na
midnighta a zjistit kde pada.
This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+