XKB a ceska/slovenska klavesnice

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Neděle Leden 26 14:43:35 CET 1997

	Prave jsem zkousel ceskou klavesnici z baliku, ktery sem
poslal Stano Meduna (ADMIN: Podle meho nazoru je posilani uukodovanych
baliku do konference v tomto rozsahu akceptovatelne, jaky je vas nazor?
napiste mi na adresu kas na fi.muni.cz). Vypada to, ze XKB skutecne
umi to, co potrebujeme. Drobne chyby v ceskych mapach klavesnice
poslu Stanovi a pak ten balik (s jeho svolenim) zaradim do cs-tools
misto Xlib-compose.

	Mam par poznamek:

V README se pise:
:    - xterm funguje len ak táto premenná nastavená nie je (prečo,
:          to je mi záhadou)

	U me fungoval jak xterm, tak nxterm bez problemu.

	Dale: Nutnost nastaveni promenne _XKB_CHARSET asi neodbourame
(bez upravy Xlibu), protoze jinak nastaveni charsetu zavisi na tom,
jestli kazdy program zavola na zacatku setlocale(LC_ALL, ""),
coz skoro zadny nedela. Takze nam ani korektni locales nepomuzou.

	Budu se snazit vydat nove cs-tools co nejdrive,
ale vubec nevim, jak budu stihat.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>         http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[                        ^^^ Note my new e-mail address!!!            ]]