Jeste jednou XKB

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Neděle Leden 26 14:54:00 CET 1997

	Samozrejme jsem na to nejdulezitejsi zapomnel:

	Chtel jsem do plena vznest dotaz, jak se podle vas maji na ceske
klavesnici psat prehlasovane znaky a "U" s krouzkem. Stano to ma tak,
ze na klavese, kde jsou v US znaky [`] a [~] je dead_dieresis
a dead_abovering(sp?). A byl jsem zvykly, ze pokud jsem zmackl
mrtvy hacek a U nebo u, dostal jsem prislusne u s krouzkem. A pokud
jsem po mrtvem hacku stiskl a nebo o, dostal jsem totez prehlasovane.
Pristup se zvlastni mrtvou klavesou mi prijde logictejsi, ale nevim,
jak dalece je akceptovatelny i ostatnimi lidmi.

	Ocekavam vase nazory.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>         http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[                        ^^^ Note my new e-mail address!!!            ]]