MetaPost, web2c, ...

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Neděle Leden 26 16:43:56 CET 1997

> Date: Sun, 26 Jan 1997 16:28:45 +0100 (MET)
> From: "Petr Novotny" <novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: MetaPost, web2c, ...

> Jo, jeste se chci zeptal, existuje uz nekde teTeX 0.4 jako RPM?

Podivejte se pres http://ftpsearch.ntnu.no/ftpsearch, tech mist
je fura.

> (Udelal jsem si ted v instalaci TeXu desivy bordel; sice vsechno
> funguje, ale neorientuju se, ktere adresare patri komu...) Pripadne
> kdy bude? A jak to bude s pocestenim?

Pocesteni chodi pro 0.3.4, pro 0.4 jsem ho nainstaloval a bezi vse
krome PS (je jina struktura dvips a tak). Dneska jsem si ale do
0.4 uspesne pridal Adobe Futuru, takze uz asi tusim, jak na to.
Snad pujde jen o cachry s jmeny fontu.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria