MetaPost, web2c, ...

Petr Novotny novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz
Neděle Leden 26 16:24:46 CET 1997

Dobry den,

dekuji za rady ohledne metapostu a web2c distribuce. Nakonec jsem si
stahl binary teTeX 0.4 a z nich vytahl inimp a virmp (naprosto
prasacke reseni, ale...) a vytvoril jsem si mp.pool. Jakz takz to
beha.

Problem se vyskytl pri pokusu o zarazeni metapostu do web2c
struktury. Program patch mi totiz naprosto odmitl provest prikaz
opsany z readme (patch -l -p -s <web2c-mp-web2c.patch) a porad mi
neco otloukal o hlavu (n of n hunks rejected) a tvoril mi *.rej
soubory. Nevite, proc to bylo? (Byl jsem ve spravnem adresari,
patchovane soubory v nem, pokud vim, existovaly, byl jsem root... Co
tomu vadilo?) Zbytek web2c distribuce se konmpiloval v pohode (tex,
mf, ...).

Jo, jeste se chci zeptal, existuje uz nekde teTeX 0.4 jako RPM?
(Udelal jsem si ted v instalaci TeXu desivy bordel; sice vsechno
funguje, ale neorientuju se, ktere adresare patri komu...) Pripadne
kdy bude? A jak to bude s pocestenim?

Dekuji.

*-- Do what thou wilt shall be the whole of the Law.  [A. Crowley] --*
*            Petr Novotny | <novotnyp na troja.fjfi.cvut.cz>            *
*                         |  Prague, The Czech Republic              *
* Nobody's Quarter But Mine...                                       *
*                      http://pascal.fjfi.cvut.cz/~novotnyp          *
*--      Why didn't Rosemary ever take a pill?  [Deep Purple]      --*

ASCII stupid question, get a stupid ANSI...