Davkove pridavani uzivatelu

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Leden 27 19:21:48 CET 1997

> Date: Mon, 27 Jan 1997 15:35:50 +0100 (MET)
> From: David Trcka <trcka na poda.poda.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Davkove pridavani uzivatelu

> mam takovy dotaz: existuje nejaky zpusob jak davkove vytvorit vice
> uzivatelu (rekneme nekolik desitek)? Myslim i vcetne hesel. Program
> adduser se na neco takoveho jako vstup ze souboru tvari ponekud
> vydesene.

Kdysi jsem take hledal a nic nenasel, navic jsem potreboval program,
ktery by interni dabazi studentu prevadel na format /etc/passwd a
/etc/shadow. Nakonec jsem si to zbastlil sam jako program v cecku,
ktery dostane na prikazove radce username uzivatele a pokud dotycny
jeste na systemu neni, zalozi mu to konto podle dat uvedenych v te
databazi.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria