HW problem SoYo - 3Com

Jaroslav Pribyl pribyl na space.cz
Pondělí Leden 27 15:12:58 CET 1997

     Zdravim vsechny,

zadam vas o radu v nasledujici veci. Mam Soyo minboard 82430VX/P54C PCI.
V nem mam S3 Trio 64UV+ video. Po precteni nekolika prizpevku ohledne
3Com XL, jsem se rozhodl zatim pouzit osvedcenou 3c5x9. Mam tedy tuto
kartu v provedeni combo. Problem je ale v tom, ze ikdyz mam kartu jako
PnP disabled, tak mi ji linux nechce pri bootu najit. Zkousel jsem jiz
vsechny mozne kombinace IRQ a portu. Nakonec mam kartu nastavenou na 340
/ 10 IRQ a stejne to nechodi.

   Linux pri startu jesta hlasi neco jako nezname PCI zarizeni, to asi
na to video. Nedari se mi ani nakonfigurovat Xy.

  Instalace linuxu je z posledni distribuce Slackware na Linux
Developer's Kit.

                Dekuji predem
                                        Priba