locales

Sauer David XSAUER na hwlab.felk.cvut.cz
Úterý Leden 28 09:35:45 CET 1997

Zdravim vsechny,
 tak jsem si stahl locales z http://www.inf.upol/cz/~michlv/ftp.
Precetl jsem si popis a videl bych nasleduji problem:
mnoho lidi venuje lokalizaci linuxu(vcetne mne). Mohli bychom se
vsichni domluvit na tom kde budou katalogy zprav prislusnych programu
a jake bude nastaveni prislusnych promennych LC_* (cs_CZ.iso8859,
cz_CZ.iso8859 nebo jinak). Prislusne jako by mela byt hodnota
promenne LANG (cz, czech, nebo jak LC_*) ?
                                    David Sauer
                                    xsauer na hwlab.felk.cvut.cz