locales

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Úterý Leden 28 11:50:32 CET 1997

: Zdravim vsechny,
:  tak jsem si stahl locales z http://www.inf.upol/cz/~michlv/ftp.
: Precetl jsem si popis a videl bych nasleduji problem:
: mnoho lidi venuje lokalizaci linuxu(vcetne mne). Mohli bychom se
: vsichni domluvit na tom kde budou katalogy zprav prislusnych programu
: a jake bude nastaveni prislusnych promennych LC_* (cs_CZ.iso8859,
: cz_CZ.iso8859 nebo jinak). Prislusne jako by mela byt hodnota
: promenne LANG (cz, czech, nebo jak LC_*) ?

	Ja bych zvolil kompatibilitu s X11R6.1. To jest locale by se
melo jmenovat <zeme>_<STAT>.<KOD>, to jest pro nas cz_CZ.ISO8859-2.
A jako alias bych povolil retezec "cz" tak, jak je to v X11.

	Problem je v tom, ze localedef pri kompilaci locales prevadi
ty retezce na mala pismena a snad jeste vypousti pomlcku nebo
podtrzitko. Takze nevim, je-li cz_CZ.ISO8859-2 akceptovatelne.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]