cs-tools

Jiri Vaclavovic - FAV homer na HERMES.ZCU.CZ
Úterý Leden 28 12:35:23 CET 1997

>: Zkousel jsem ted neainstalovat cs-tools s tim Crosserovym kbd,
>: ale mam s tim nejake problemy (pri prepnuti na "ceskou" klavesnici
>: pomoci [PAUSE] anebo docasne [AltGr] mi to misto malych ceskych
>: pismenek pise znaky x>{[]} ... apod.)

>        Hmm. A mate v bashi zapnute 8-bitove znaky? Viz readme k cs-tools.
>
>-Yenya

   Ja mam stejny problem. 8-bitove znaky jsme nastavil, na prikazove radce
cestina funguje, ale kdyz spustim emacs, misto maleho e' se vypise i a misto
velkeho E' velke I. U ostatnich ceskych znaku je to podobne. Pouzivam
distribuci Slackware.

							J.Vaclavovic