cs-tools

Jan Kasprzak kas na ics.muni.cz
Pondělí Leden 27 17:06:01 CET 1997

: Tak jsem se take na stara kolena rozhodnul psat v UN*Xu (obcas) cesky
: a potreboval bych se ujistit v par vecech:
:
: 1) Balicek cs-tools/emacs-czech obsahuje hlavne nejake knihovny .el, ale
: protoze elispem nevladnu, pouze se domnivam, ze budou mit na starosti
: ruzna caska trideni, seznam alfabetickych znaku atd., zatimco
: o zakladni veci (klavesnice, display) se stara cs-tools/console
: (ktera tim padem musi byt nainstalovana, aby emacs-czech chodil).
: Je to tak?

	Ano. Ale co se tyce emacs-czech, jeho autor (Milan Zamazal, pdm :-)
ma novou verzi nekde na blackbird.ics.muni.cz. Zatim jsem nemel cas
dat do cs-tools novou verzi a ani na ftp.fi.muni.cz jeste neni.
Takze pokud jde o emacs-czech, pouzijte radeji novou verzi.

: 2) v cs-tools Yenyia pise, ze je nutne mit nainstalovan balik
: kbd-0.84 od A.Brownera. V distribuci Debianu se ale misto
: toho vyskytuje balik kbd  v. 0.91-12 (nebo vyssi, tahle byla
: aktualni na podzim), o ktere se v /usr/doc/kbd/README.Crosser.gz
: pise:
:
:  # International console driver fixes for Linux kernel .99pl13
:  # Eugene G. Crosser <crosser na pccross.msk.su>
:
:  This package provide fixes in the kernel (console.c, keydoard.c and vt.c),
:  setfont and mapscrn utilities, and fixes to the loadkey utility.
:  setfont loads custom EGA/VGA fonts, mapscrn specifies screen output mapping,
:  and loadkeys with this fixes provides "AltGr-Lock" state of the keyboard,
:  and makes possible to specify which characters are alphabetic and therefore
:  should be affected by the CapsLock.
:  ... atd.
:
: Nevite nekdo, jaky je mezi obema baliky (Brownerovym a Crosserovym)
: rozdil, resp. jestli je ten Crosseruv pro cs-tools take pouzitelny,
: anebo ho musim odinstalovat a sehnat si misto nej ten Browneruv,
: anebo se jedna o neco naprosto jineho, takze mohou koexistovat
: na jednom systemu oba?

	Rekl bych, ze by mohly fungovat obe verze (bezne kbd 0.91 funguje,
to mam overeno).

: Zkousel jsem ted neainstalovat cs-tools s tim Crosserovym kbd,
: ale mam s tim nejake problemy (pri prepnuti na "ceskou" klavesnici
: pomoci [PAUSE] anebo docasne [AltGr] mi to misto malych ceskych
: pismenek pise znaky x>{[]} ... apod.)

	Hmm. A mate v bashi zapnute 8-bitove znaky? Viz readme k cs-tools.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak <kas na fi.muni.cz>            http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[                      ^^^ Please note my new address.               ]]]]