RPM baliky csTeXu pro tetex a linux

Michal Choura XCHOURA na cs.felk.cvut.cz
Úterý Leden 28 15:52:17 CET 1997

Dobry den.

Vytvoril jsem rpm baliky ceskych doplnku pro tetex podle souboru *.tar.gz
z adresare ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/tetex pana Olsaka.
Baliky jsou jen pro platformu Linux i386 v adresari

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/tetex/RPMS

Oproti souborum *.tar.gz obsahuji i binarky virtex a initex, zkomilovane
p. Olsakem a obsahujici  patch p. Skarvady, takze zapisuji do logu cesky.