Vzdalene zalohovani na SCSI pasku

Mgr. Jan Redl jan.redl na medicon.cz
Středa Leden 29 09:37:55 CET 1997

On Tue, 28 Jan 1997, Petr Barta wrote:

> Zdravim vespolek,
> 	mam dalsi (maly?) problem a hledam, kdo mi s nim pomuze. Mam
> pocitac aaa, na kterem je nainstalovana SCSI paska, a potom pocitac bbb,
> ze ktereho chci delat zalohovani na pasku. V pohode mi beha prenaseni
> souboru pomoci tar/ssh do souboru, ale nevim, jak donutit prislusny
> script, aby posilal prenesena data na pasku (pripadne je jeste nejak
> oznacil - treba datem). Pouzivam v podstate jen nasledujici prikaz:  "tar
> -cv -T /tmp/filelist -f - | (/bin/rsh aaa; /bin/cat - > /dev/nst0)"
> (/bin/rsh je jen link na ssh).
> [...]
Odpoved na " " rsh uz tu zaznela jeste k oznaceni pasky:

ja pouzivam v tomhle pripade misto cat prikaz dd ktery umi ruzne velikosti
bloku (pri vetsim bloku je zaloha rychlejsi ) , krome toho jeste
pred zalohou zapisu na pasku cas ( date | dd of=$TAPE )
pak mam na pasce 2 soubory 0. s informacemi 1. s archivem
pohybovat se po pasce muzu prikazem "mt" , jenom musim pouzit
zarizeni ktere pasku nepreviji  (ja pouzivam Solaris kde to jsou
zarizeni s n nakonci (/dev/rmt/1n), nevim jak je to u linuxu

pred ctenim archivu z pasky staci "mt -f $TAPE asf 1"

                                      Jan Redl
e-mail jan.redl na medicon.cz
tel: 02/4721785