Vzdalene zalohovani na SCSI pasku

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Leden 29 00:14:39 CET 1997

On Tue, 28 Jan 1997, Petr Barta wrote:

> Zdravim vespolek,
> 	mam dalsi (maly?) problem a hledam, kdo mi s nim pomuze. Mam
> pocitac aaa, na kterem je nainstalovana SCSI paska, a potom pocitac bbb,
> ze ktereho chci delat zalohovani na pasku. V pohode mi beha prenaseni
> souboru pomoci tar/ssh do souboru, ale nevim, jak donutit prislusny
> script, aby posilal prenesena data na pasku (pripadne je jeste nejak
> oznacil - treba datem). Pouzivam v podstate jen nasledujici prikaz:
> "tar -cv -T /tmp/filelist -f - | (/bin/rsh aaa; /bin/cat - > /dev/nst0)"

Melo by fungovat:

tar cvfT - /tmp/filelist | /bin/rsh aaa "/bin/cat > /dev/nst0"

- presmerovatko > musi byt v uvozovkach, jinak ho sezere shell na lokalni
  strane, za rsh nema byt strednik

Take by mohlo fungovat

tar cvfT aaa:/dev/nst0 /tmp/filelist

(to si zavola pres rsh prikaz rmt, cesta k rmt je zakompilovana v taru)

--- Marek Kubita                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                           work: marek na corpus.cz