Spatna funkce dosemulatoru

Michal Svec rebel na mail.kolej.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 30 16:52:45 CET 1997

Michal Rada wrote:

>     Vzdy, kdyz spoustim prikazem dos pod RH4  emulator, pise to
>     nasledujici hlasky:
>
>           DOSEMU: tty: lock: (/usr/spool/uucp/LCK..mouse): No such
> file or directory

Me stacilo vytvorit adresar "/usr/spool/uucp/".
Odhaduji, ze je urceny na umisteni vselijakych zamku.
Nove je umisteny: "/var/spool/uucp".

>   pak mi najizdi dos, podle autoexecu a configu, pri pousteni
> autoexecu mi
> to vypise toto:
>
> Unable to find ES688, ES1688, or ES1788

Emulace zvukovych karet je v dosemu jeste (hodne) ve stadiu vyvoje.
Predpokladam, ze inicializacni program zvukove karty nenalezl ani jeden
z jmenovanych audio cipu.

Michal