Zaloha remote filesystemu na pasku

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 30 17:52:38 CET 1997

Krasneho vecera vespolek,

potykam se s problemem a nevim si uz rady, treba nekdo bude vedet.
Namountoval jsem si pres ncpmount novellsky disk. Vsechny soubory
jsou videt, cist z nich jde take, ale pokud chci ten disk zalohovat
na pasku prikazem
dump 0uBf 4000000 /dev/nst0 /addr
tak to ohlasi
No such file or directory while opening filesystem.
Do fstab jsem dal
server:/volume       /addr   nfs 0 0

Takze nevite nekdo, co je spatne?
diky a zdravim
dan

P.S.: jeste by mne zajimalo, jak se da pojmenovat zaloha delana
dumpem. A pak pripadne vypsat jmena zaloh na pasce.
DDDDDD
   OO  OO              work: +42 2 24352785;+42 2 24972109
    OOOO               home: +42 311 679679;+42 311 679311
Pokrok je realizace utopii.