Zaloha remote filesystemu na pasku

Robert Dobozy robo na idata.sk
Čtvrtek Leden 30 20:57:05 CET 1997

On Thu, 30 Jan 1997, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Krasneho vecera vespolek,
>
> potykam se s problemem a nevim si uz rady, treba nekdo bude vedet.
> Namountoval jsem si pres ncpmount novellsky disk. Vsechny soubory
> jsou videt, cist z nich jde take, ale pokud chci ten disk zalohovat
> na pasku prikazem
> dump 0uBf 4000000 /dev/nst0 /addr
> tak to ohlasi
> No such file or directory while opening filesystem.
> Do fstab jsem dal
> server:/volume       /addr   nfs 0 0
>
> Takze nevite nekdo, co je spatne?
Nebude problem v tom, ze dump potrebuje raw device ?
T.j. neviete dumpovat nic co nema unixovy filesystem cize ani disky
primontovane po sieti (NFS a pod).
Vyskusal som to na DEC OSF/1 a to to nevie (co sice neznamena, ze linuxovy
dump to tiez nevie, ale pravdepodobnost je velmi vysoka :)
S pozdravom
				Robo