ICA3 klient (Winframe)

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Středa Červenec 2 01:36:14 CEST 1997

> existuje. Jezdime to bezdiskove na nasi univerzalni BootROMe. Jenom je to
> trochu drazsi legrace :-) co ja vim tak WinFrame pro 15 stanic stoji cca
> 180 000,- Kc a ta extense pro X protokol asi dalsich 30 000,- Kc. Inu toci
> se to kolem M$ :-)))) Nicmene to funguje dobre. Jmeno toho softu pro X se
> mi ted nevybavuje, zitra se zeptam kolegy.
No nazdar! (to bylo zvolani, nikoliv pozdrav ;-)
Takhle moc komercni zase byt nemusel, ale co se da delat. Kdyztak mi to
prosim poslete mailem, at nezatezujeme konferenci (leda, ze by tu nekdo
vedel o levnejsim reseni... :-).
Nechapu, proc ty lidi na tech WinDOS furt tak trvaj (a navic za tyhle
prachy). To uz se pomalu vyplati nakoupit nejaky Network Computery...

Zatim diky
Michal Ludvig