ESS1868 a Windoze Sound System

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pondělí Červenec 7 12:59:10 CEST 1997

Mam zvukovku s chipsetem ESS1868 v linuxu 2.0.30 nakonfigurovanou jako Sound
Blaster Pro. Kvalita je dost otresna. Ve snaze o zlepseni jsem se
chtel pokusit o nastaveni jako WSS. Ale uz prvni polozka v menuconfig,
kde se voli WSS port, a ktera nabizi asi ctyri mozne volby, ve mne
vzbudila pochybnosti.

1. Na krabicce od zvukovky a v navodu stoji, ze je WSS kompatibilni a nic
blizsiho.
2. K chipu ESS1868 vyrobce (http://www.esstech.com/) uvadi take WSS
kompatibilitu, ale zase nic blizsiho.
3. V Sound-Howto pisou ze stare ESS chipsety nejsou WSS comp., ale nic k
ESS1868.
4. Pouzivam isapnptools. Zadny logicky device na te karte nelze nastavit
tak, aby se to shodovalo s nekterym z portu z konfigurace jadra.

Q1: Co je ta WSS kompatibilita ? Je to hardwarova zalezitost ?
Q2: Mate nekdo zkusenosti s ESS1868.

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Skoda Informatika		phone: +420 19 7721366