S3 na MB

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červenec 10 10:45:29 CEST 1997

>  A ma X server nastaven s bit u uzivatele (roota)?

> *  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
> *  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
> *	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
> *  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
> *  Adress:  U skoly 292                                              *
> *           Velky Tynec                                              *
> *           783 72                                                   *
> *           Czech Republic                                           *

Jen laicky napad - podobne se chovalo kolegovi metro, kdyz mel mys na
/dev/ttySn   - stacilo predelat na /dev/cuan   n.. male nezaporne cislo
;-)  a bezelo to (byly konflikty hlavne s gpm)

Ale tuto hlasku jsem dostal i normalne pokud si X server (XFREE3.2) neumel
vybrat podporovanou kartu (pak ale hlasil i no configured devices found)
- konkretne slo o kartu s ET4000W32pci a driverem Xfree_W32

Jsem zvedavy na reseni - informujte me soukrome (pokud ne do konference).

Rad se budu mylit.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   4752055            *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *