Pevna linka

Leos Bitto bitto na altec.cz
Pondělí Červenec 7 17:30:21 CEST 1997

On Mon, 7 Jul 1997, =?ISO-8859-2?Q?Radek_Andr=B9?= wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> chtel bych se zeptat na jednu zakladni vec.
> Jak propojit dva linuxove stroje prostrednictvim pevne linky ?
> Je na to nekde nejake HOWTO ?
>
> Jde mi hlavne o to napr. co pouzit za linuxovy soft, ktery posadim na prislusny
> modemovy port (jde to s mgetty ??) ci jak to maji reseno jinde.

Nejhlavnejsi jsou modemy. Je nutne aby podporovaly provoz na pevne lince.
Pokud ano a podari se vam je spravne nastavit (tj. tak aby se po kazde
ztrate spojeni znovu navazaly), mate vyhrano. Pak uz vam  staci si jen
prostudovat PPP-HOWTO. Jedine co vlastne potrebujete je dat  na obou
Linuxech do /etc/inittab radek podobny tomuto:

m:2345:respawn:/usr/sbin/pppd -detach

a spravne vypsat parametry pppd do souboru /etc/ppp/options. Viz to
PPP-HOWTO. Doporucuji na obou stranach pouzit volbu passive.

                                                                Leos Bitto