Pevna linka

Peter Kundrat kundrat na lemon.napri.sk
Úterý Červenec 8 08:51:44 CEST 1997

> a spravne vypsat parametry pppd do souboru /etc/ppp/options. Viz to
> PPP-HOWTO. Doporucuji na obou stranach pouzit volbu passive.

Nebude nahodou problem s tym, ze ak sa stane ze oba ostanu visiet ticho
(napr. pri chvilkovom vypadku linky) tak nebude mat kto iniciovat
spojenie ? Mozno by bolo lepsie pustit bud jeden s "passive" a jeden
s "persists" alebo obidva s "persists" (odskusane to nemam).

Inak odporucam do pozornosti skriptik ppplogin, s pomocou ktoreho
je mozne centralizovat parametre pre kazdy pppd do jedneho suboru
(/etc/slip.hosts) a oznacit danu konfiguraciu menom (teda nie natvrdo volby
pre dany port).

Nevyhodu to ma, ze kvoli citlivosti sliploginu na vacsi pocet parametrov v
riadku (ktory pouziva ten isty subor), je ho potrebne trosku upravit.
Zaujemcom mozem upravenu verziu zaslat (alebo vystavit na ftp).

							pk
--
kundrat na napri.sk,  Peter KUNDRAT,  http://www.napri.sk/~kundrat/
** Whatever occurs from love is always beyond good and evil.