Instalace Linuxu na pc se 4 mb RAM

Leos Bitto bitto na altec.cz
Středa Červenec 9 07:34:24 CEST 1997

On Tue, 8 Jul 1997, Petr Simek wrote:

> Pokud mate na pocitaci MSDOS disk a kernel RedHatu podporuje MSDOS (tim si
> nejsem uplne jisty), tak by mozna slo jeste pred zapocetim vlastni
> instalace namontovat msdos a udelat swap do souboru. RedHat 4.2
> prakticky nenabootuje se 4MB a s 8MB se instaluje jen tak,tak.

Ja jsem instaloval RedHat 4.2 nekolikrat na pocitacich s 8 MB RAM a
pokazde to probehlo bez problemu - swap se zaktivoval drive nez byl
potreba. Je fakt ze kdyz jsem jednou swap nezaktivoval, instalace spadla
s jakymsi "got signal 7" nebo tak nejak - ale to se neni cemu divit.

Na druhou stranu je fakt ze na pocitac s 4 MB RAM jsem jeste RedHat
nedostal - ale ani jsem se moc nesnazil, vzdycky jsem si rekl o dalsi
4 MB RAM, ono i kdyby ta instalace probehla, stejne by ten Linux nakonec
byl dost liny.

Leos Bitto