Kdo ma delsi uptime?

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pátek Červenec 11 08:54:18 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Michal Bencur <bencur na elf.stuba.sk>:
-> >    Mam tady stroj, ktery bezi uz pres ctvrt roku (114 dni) bez rebootu.
-> > (je to mail relay/primarni DNS/ftp server). Kdo ma vic? ;-)))

-> DNS,mail,ftp server, to je nuda. je jasne, ze take stroje maju velky
-> uptime, ale co taky workstation ?

nuz ak sa workstation vypina kazdy vecer tak velky uptime nedosiahne...
ja som mal na news serveri asi 220 dni...

a minule som videl nejakeho japonca sa chvalit s 366 dnami
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar