3c509 a jadro >= 2.0.24 (bylo Re: Vnuceni IRQ ...)

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Červenec 12 00:23:17 CEST 1997

On Fri, 11 Jul 1997, Michal Ludvig wrote:

> Diky, jste ctvrty, kdo mi tohle radi ;-). Bohuzel ta utilita dodana s
> kartou nefunguje :-(( [coz jsem myslim v dopise uvadel...] Vzdycky to zamrzne
> pri zapisu udaju do karty. Z toho plyne, ze ty karte nemuzu zakazat Pnp,
> a nastavit neco natvrdo, jelikoz to proste do ni nezapisu. Vyzkousim vsak
> napad pana Prikryla vypnout PnP rovnou v BIOSu (i kdyz jeho dopis se tykal
> PCI a 3c509 je normalni ISA karta.)

Taky se pripojim s 3c509 problemem: mam kartu 3c509, ktere jsem v DOSu
disabloval PnP (BIOS je stary, nema o PnP tuseni), s jadrem 2.0.0 ze
Slackware 3.1 funguje, ale jadra 2.0.24 a 2.0.30 ji odmitaji detekovat -
ani jako modul, ani primo v jadre s parametry dodanymi pres LILO.

Linuxove utility D. Beckera na ni pritom funguji, v SCO a NT s ni take
nebyly zadne problemy. V driveru 3c509 byly posledni zmeny prave ve verzi
2.0.24 (cosi s timeouty pri cteni EEPROM?).

Asi zkusim smichat nove jadro a stary modul, pripadne jadro 2.1, abych mel
nadeji, ze v budoucim stabilnim 2.2 bude problem vyresen.

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz