Vnuceni IRQ (bylo :Re: Dve sitovky 3C905)

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pátek Červenec 11 23:15:28 CEST 1997

> Ja bych zkusil vypnout PLUG AND PLAY v ty jejich konfiguracni utilite pod
> dosem a nastavit tam na tvrdo treba IRQ 10.
> Tohle se mi osvedcilo jako nejrychlejsi funkcni reseni.

Diky, jste ctvrty, kdo mi tohle radi ;-). Bohuzel ta utilita dodana s
kartou nefunguje :-(( [coz jsem myslim v dopise uvadel...] Vzdycky to zamrzne
pri zapisu udaju do karty. Z toho plyne, ze ty karte nemuzu zakazat Pnp,
a nastavit neco natvrdo, jelikoz to proste do ni nezapisu. Vyzkousim vsak
napad pana Prikryla vypnout PnP rovnou v BIOSu (i kdyz jeho dopis se tykal
PCI a 3c509 je normalni ISA karta.)

Diky za rady
Michal Ludvig