Vnuceni IRQ (bylo :Re: Dve sitovky 3C905)

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Sobota Červenec 12 16:15:47 CEST 1997

Michal Ludvig wrote:
>Dostal jsem
> PnP kartu 3c509 EtherLink III, dal do pocitace, nabootoval, koukam, ze
> kernel ji v pohode poznal (rikal: io=0x300, irq=10), tak ji
> naifconfiguju, pridam patricne routovani a ejhle vono nic. Jelikoz

Neco podobneho jsem nedavno resil. az mi to kamarad vyresil. Trik
byl v tom, ze PnP umistovalo sitovku na IRQ 10, ale na ten samy
IRQ se potom natvrdo nacpalo IDE. Podivejte se pri bootu, na  jake
IRQ se vam vesi IDE.

Reseni si uz moc nevzpominam, byly asi dve, ale v zasade slo
o to, nastavit IDE na pevne IRQ jine nez 10 (zakazat mu auto setup),
anebo vyhradit IRQ 10 pro ISA - a nejak tim sitovku donutit, aby si
nasla jine IRQ. V obou pripadech se to ale nastavovalo primo v
BIOS setupu - hlavne v casti PnP/PCI.

					Edheldil