Vnuceni IRQ (bylo :Re: Dve sitovky 3C905)

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Pátek Červenec 11 10:00:00 CEST 1997

> Dneska jsem resil problem, kterej s tim mozna trochu souvisi. Dostal jsem
> PnP kartu 3c509 EtherLink III, dal do pocitace, nabootoval, koukam, ze
> kernel ji v pohode poznal (rikal: io=0x300, irq=10), tak ji

Ja bych zkusil vypnout PLUG AND PLAY v ty jejich konfiguracni utilite pod
dosem a nastavit tam na tvrdo treba IRQ 10.
Tohle se mi osvedcilo jako nejrychlejsi funkcni reseni.
                                                              Pavouk

PS. PLUG AND PLAY je dobre k tomu, aby se dalo vypnout ;-)