Bezpecnost NFS

Leos Bitto bitto na altec.cz
Pondělí Červenec 14 08:21:58 CEST 1997

On Sun, 13 Jul 1997, Martin Mares wrote:

> Hello, world!

>    Ano, pres SSH jde tunelovat vice mene libovolny protokol, nicmene pri
> pouzivani NFS na vetsi vzdalenosti tak jako tak vyjde najevo naprosto
> stupidni logika timeoutu a retransmitu.

Ano, ja jsem to zkousel, a je to opravdu znatelne pomalejsi. Nicmene to
funguje. Reseni co jsem zkousel ja  mezi dvema pocitaci vytvori PPP
spojeni, ktere je kryptovano pomoci SSH. Pak uz staci jen prislusne
nastavit routovani a je to. Cokoliv jde timto virtualnim tunelem (a je to
PPP, takze tim muze jit opravdu cokoliv - treba i IPX, i kdyz to jsem
nezkousel) je pak bezpecne, i kdyz pomalejsi. Pokud by to nekdo chtel
vyzkouset take, tak  reseni co jsem pouzival je na
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~bitto/ssh-ppp.txt.

Leos Bitto