nahrada za -L

Pondělí Červenec 14 17:22:16 CEST 1997

On Fri, 11 Jul 1997, Michal Bencur wrote:

> ako spravim take volaco, ze ked dam nieco kompilovat
> tak nemusim davat -L/usr/local/shit/lib
> ale gcc to bude mat ako jeden z default adresarov
> kde hladat .so .a pri linkovani.

export LD_LIBRARY_PATH=/a:/b:/c

ale u sdilenych knihoven je dobre davat pozor na to, aby byly
k nalezeni, i kdyz bude program spousten (napr. take mit nastaveno
LD_LIBRARY_PATH -- toto ovsem z pochopitelnych duvodu neucinkuje na
set?id programy)

pokud to ma byt viz "natvrdo", pak je asi nejlepsi zmenit /etc/ld.so.conf
a /usr/lib/gcc-lib/.../specs (sekce link anebo mozna lib--to mi, priznam
se, neni zcela jasne)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)